Yüksek Lisans ve Doktora Bursları Hakkında Duyuru
21.09.2018-
Devam Eden Yüksek Lisans ve Doktora Bursları
Bursun devamı, aşağıda istenen belgelerin değerlendirilmesine bağlıdır.
İstenen Belgeler
1- Öğrenci belgesinin aslı.
2- Transkriptin aslı. (Geçen yıl ders dönemi ise)
3- Yeterlilik sınavı sonuç belgesi.
(Yeterlilik sınavına girilmiş ise sınav sonuç belgesi, henüz girilmemiş ise, sınav takvimini ve sınavdan sonra sonuç belgesinin Birlik adresine ulaştırılacağını belirten bilgi not),
4- Referans yazısı. (Geçen yıl tezin birinci veya ikinci yılı ise, danışman hocadan alınacak referans mektubu.)
5- Tez İlerleme Raporu (Tez döneminde olan bursiyerler için)
6- Maaş bordrosu. (Çalışan bursiyerler için)
7- İletişim bilgilerinin güncellenmesi.
(Öğrenci e-mail, cep, ev ve iş telefon no, adres ile yakınının isim ve telefon nosu)
Belge Teslim Tarihi
Belgeler, 04 Ekim 2020 tarihine kadar elden teslim edilebileceği gibi PTT APS veya kargo ile de gönderilebilir.
Belgelerin Değerlendirilmesi
Asıl ve onaylı olan belgeler değerlendirilmeye alınır. Faks, e-mail, fotokopi, renkli fotokopi veya onaysız internet çıktısı olarak gönderilen belgeler kesinlikle değerlendirilmeye alınmaz.
• Ders dönemindeki bursiyerlerden birden fazla alttan dersi olan veya sınıf tekrarı yapan,
• Tez döneminde tezin birinci ve ikinci yılıyla ilgili danışman hocadan alınan referans mektubu olmayan,
• Doktora kayıt tarihinden itibaren 4. yılını tamamlamış olan bursiyerlerin bursları devam etmez.
Bursların Hesaplara Yatırılma Tarihi
04 Ekim 2020 tarihinden sonra kargolanan veya teslim edilen belgeler, Kasım ayı bursu için değerlendirilir ve geçmiş ayların bursları yatırılmaz.
1.Dönem Burs Ödemesi Takvimi
• 15-20 Ekim 2020
• 15-20 Kasım 2020
• 15-20 Aralık 2020
• 15-20 Ocak 2021
• 2.Dönem Burs Ödemesi Takvimi
• 15-20 Şubat 2021 Pazartesi
• 15-20 Mart 2021 Pazartesi
• 15-20 Nisan 2021 Çarşamba
• 15-20 Mayıs 2021 Çarşamba